Živimo v svetu, kjer sobivamo in delamo z različnimi generacijami. Pripadniki različnih generacij se razlikujejo po vrednotah in stališčih, odnosu do dela, denarja, materialnih dobrin, vzgoji otrok, po načinu komuniciranja itd. To zahteva različne, drugačne strategije, tehnike komuniciranja, dela, nagrajevanja in nasploh sodelovanja vseh zaposlenih na delovnem mestu. Kaj je tisto, kar oblikuje in pospešuje dobro medgeneracijsko sodelovanje? Kako prenašamo znanja in kako se soočamo z ovirami, ki se pri tem pojavljajo? Kako (z)gradimo stabilen medgeneracijski most?
Eden od odgovorov je lahko z zaznavanjem in drugačnim (učinkovitejšim) odzivanjem – glede na poznavanje in razumevanje prednosti in različnosti generacij glede medosebnega komuniciranja, sodelovanja, načinov prenašanja znanja in izkušenj, učenja in podpore.
Cilji:
- Spoznati značilnosti razičnih generacij
- Katere so razlike posamezne generacije
- Katere so prednosti posamezne generacije za današnji čas (trg dela)
- Motivativni dejavniki posamezne generacije
- Kako lahko odpravljamo motnje v medosebnih odnosih med različnimi generacijami
- Kako prepoznavamo stične točke in različnosti
VSEBINA
Temeljne značilnosti različnih generacij na trgu dela – spoznajmo svojo in druge
- Glavne razlike med generacijami – delovne razlike in osebne vrednote
- Stične točke – kako se lahko povezujejo?
- Karierna identiteta, kaj generacije cenijo pri vodji in sodelavcih?
- Kako je z motivacijo generacij?
- Kaj različne generacije spravlja v stres?
Komunikacija kot osnovni gradnik odnosov med generacijami
- Prepoznavanje in odpravljanje motenj v medgeneracijskem komuniciranju
- 5 stebrov učinkovite komunikacije in moč osebnega komuniciranja
- Neverbalno komuniciranje in vpliv na odnose med generacijami
- Verbalno komuniciranje – 3 modeli za doseganje pozitivne komunikacijske moči
- Troje vrat za stik in osebnostna prilagoditev
- 5 LSC tehnik podajanja konstruktivnih povratnih sporočil za pozitivno spremembo vedenja, dobre odnose in iskanje rešitev
- Formula zaupanja in kako sogovorniku damo vedeti, da smo vredni zaupanja
- Mini krativna timska delavnica – razumevanje pomembnosti sodelovanja različnih generacij v ekipi
Delo na konkretnih primerih udeležencev – razumevanje in pristop (reševanje)
- Analiza konkretnih primerov za uporabo orodij za izboljšanje veščin
- Kako v zahtevnejših situacijah in druga vprašanja, ki se porajajo vašim sodelavcem
Določanje konkretnih korakov za prenos v prakso
- Oblikovanje mini akcijskega načrta
Implementacija. Primeri iz prakse, treningi, igre (vlog).
Trajanje: 1 dan (8 ur) oziroma po dogovoru.